چرا ما؟
1_ انجام خدمات به مشتریان با دقت و سرعت به صورت موثر و کارآمد
2_ توجه کامل به اصل زمان بندی در امور تکمیل قرار داد و اجرای پروژه ها
3_ ایجاد محیطی شفاف و سالم و مشارکت پذیری در داخل مجموعه
4_ راهنمائی مدیران و دادن اطلاعات لازم و صحیح
5_ جلب اعتماد و اطمینان مشتریان با انجام صادقانه کار مربوطه
6_ رعایت احترام ادب عدل و انصاف در گفتار و رفتار
7_ داشتن وجدان کاری سعه صدر انتقاد پذیری، مسئولیت پذیری وفاداری به منافع مشتریان
8_ در تمامی سطوح با درک حساسیت وظائف محوله از همه توان و امکانات موجود در راستای انجام بهتر وظایف خود بهره میجوئیم
9_ به پرورش توانائی ها و دانش خود می پردازیم تا به واسطه این دانش و خلاقیت بتوانیم علاوه بر انجام دادن بهتر وظایف خدماتی با معیارهای کیفی منطبق با نیاز و ایدال های مناسب مشتریان ارائه دهیم
10_ محاسبه گر دقیق خود کنترل و ناظر دائم بر اعمال خود خواهیم بود
11_ جدیت و تلاش مستمر در جهت بهبود کمی و کیفی کارها و خدمات